czwartek, 26 kwietnia 2012

Zmian ciąg dalszy

Idzie wiosna, czas na zmiany. Adres bloga zmieniłam, szablon... no tego do końca jeszcze nie opanowałam i póki co zostanie tak jak teraz, a dziś była wizyta u fryzjera. Włoski króciutkie, tak na kilka centymetrów, bo ja wiem... 2-3? Moim zdaniem wyglądam lepiej, a przynajmniej lżej. Włosów trochę miałam, więc teraz wyglądam nieco inaczej. Teraz tylko muszę parę (naście) kilo zrzucić i będzie super. Zacznę od jutra, bo dziś już zakupy zrobiłam i nie oparłam się pokusie słodyczy. 
Dziś ogólnie czuję się lżejsza, ładniejsza... zapewne to wina słoneczka, które grzeje dzisiaj cieplutko, aż się pokusiłam o krótki rękaw na spacerze z synkiem. Jutro mi przejdzie, bo trzeba do pracy się niestety przespacerować.
Na marginesie, dodałam sobie nową zakładkę, gdzie będę zapisywać swoje pomysły, przynajmniej nie umkną gdzieś w niepamięć.

8 komentarzy:

  1. Wiem,wiem miałam przeczytać Twoje opowiadania, ale jeszcze nie zdążyłam.Przepraszam,ale zawsze coś mi wypada.Jak tylko znajdę czas to poczytam sobie.Nawet minalna zmiana fryzury powoduje,że czujemy się lepiej.Znam to ;) Też muszę schudnąć kilka kg. ;]
    Nieosiągalna

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja Cię przecież nie popędzam kochana. A co fakt to fakt, wizyta u fryzjera zawsze poprawia nastrój :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie zawsze wizyta u fryzjera poprawia humor, niestety ;p. Zdarzyło mi się pójść, pokazać zdjęcie, jak chce wyglądać, a wyszłam jak... strach na wróble. A taki renomowany zakład fryzjerski ;/.
    Słońce dobrze wpływa na samopoczucia ^^. Jednak dla mnie jest za ciepło ; d
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety i tak się zdarzyć może.
      Dla mnie również jest zbyt ciepło, i chyba słońce już mi uderzyło na mózg. Byłam na zakupach i lekko zaszalałam.
      No i witam w moich skromnych progach :) Zwłaszcza imienniczkę :)

      Usuń
    2. O proszę, imienniczka ;)! Poza tym my się witałyśmy już na katalogu-ocenialni, ale wtedy pod innym nickiem, ja jako dziennikarka wasza była ;p.

      I dzisiaj również byłam na zakupach i obłowiłam się :D

      Usuń
    3. No ale to było tam, a tu również wypada przywitać gościa :)

      Usuń
    4. No faktycznie :). To ja również witam Ciebie :)!

      I tymczasem znowu uciekam, bo kolokwia same się nie zdadzą : /

      Usuń
  4. Z pomysłami uważaj:)A jak się komuś jakiś spodoba? A słońce potrafi poprawić humor:)Dużo słonca więc życze:)
    AMO

    OdpowiedzUsuń