poniedziałek, 16 kwietnia 2012

Kolejne przenosiny

Kolejna przeprowadzka. Doszłam do wniosku, że jednak samotność tak całkiem a całkiem nie pasuje mi do końca, a nie wiedzie czemu, poprzednia strona odstrasza wszystkich. Cóż, może i racja i tu będzie mi lepiej. Dlaczego blogspot? Z racji tego, że już jestem współautorką jednego bloga, mniej więcej znam panel edycji. Poza tym jest tu masa możliwości, co bardzo mi się podoba. Nie muszę kombinować jak na onecie, tu jest wszystko gotowe. Trzeba to tylko opanować. Muszę jeszcze znaleźć odpowiedni szablon, który zechce mi się łaskawie wczytać bez wyskakujących błędów. Przenosić wiele nie muszę, tylko opowiadania i kilka ocen. Stwierdziłam, że z oceniania, a raczej wydawania opinii na temat tekstów, nie zrezygnuję póki co. Jutro zajmę się wszystkimi ustawieniami związanymi z przenosinami. Dziś już późno, a jutro do pracy niestety.
Wiem, że strasznie się rzucam, to tu, to tam, łapię wiele srok za ogon, a potem mi uciekają... cóż poradzić jak się ma w głowie jeden wielki chaos.
Jak to mówią: stara a głupia. Niestety. Na głupotę lekarstwa nie ma.

2 komentarze:

  1. Trochę przesadzasz...spokojnie "stara i głupia"?...
    to co ja mam powiedzieć? starszy i głupszy?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehe... w każdym razie "i głupia" może spokojnie zostać :D. "Staruszku" :D:D

      Usuń