poniedziałek, 18 czerwca 2012

Szablon

    Nadal nie mogę zdecydować się na kolorystykę szablonu. Obrazek bardzo mi się podoba i póki co nie chciałabym go zmieniać, jednak odcienie różu, które mimo wszystko pasują, drażnią mnie i tyle. W szarości z kolei nie chcę wpadać, bo to takie zimne kolory, a przecież lato mamy. Tak więc póki co jestem w kropce, a szablon będzie się zmieniał, tak czy siak.
     Poza tym muszę się wziąć do roboty, bo strasznie się obijam... ale pierońsko nic mi się nie chce. A niestabilna sytuacja na każdym froncie niestety nie sprzyja mojemu skupianiu się, nad pracą oczywiście. Upał zresztą też. Najchętniej leżałabym w wannie z chłodną wodą. Powinnam się opalać, ale ostatnimi czasy nie trawię słońca, a ono odwdzięcza się jak tylko może... przypalają mnie niemal od razu jak mnie uwidzi. I tak źle, i tak nie dobrze. Czyli jak zwykle.

14 komentarzy:

  1. Ładnie się tutaj u Ciebie zrobiło :D Chociaż wcześniejszy obrazek chyba bardziej przypadł mojemu gustu :) Chociaż ten obecny jakoś skojarzył mi się z Twoim ocenianiem. Bo o to siedzi kobieta nad papirusem, jakby właśnie nanosiła poprawki :)
    Swoją drogą planujesz jakiś rozdział skrobnąć, do któregoś z opowiadań swoich?:)

    Pozdrawiam,

    Kkohaku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi właśnie też ten obrazek z tym się kojarzy. Jednak mimo, że mi się podoba, długo raczej tu nie zagości.
      Planować to ja planuję cały czas, tylko jakoś się mi zejść z opowiadaniami nie może :) Muszę koniecznie w dupsko se nakopać.

      Usuń
  2. Jak zawsze warunki niekorzystne. Trzymaj się.
    Też mnie drażni róż. Może jasne zielenie, żółcie, ciepłe brązy? To by pasowało do nagłówka.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze mówiąc to nie dziwię się,że nie możesz zdecydować się jak ma wyglądać blog,ponieważ ja mam ten sam problem.Dzisiaj odkryłam możliwości i na nic nie mogę się zdecydować.
    Mam nadzieję,że znajdziesz siły do pracy ;)
    PS dziękuję jeszcze raz za pomoc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dopiero początek, jak układanie szablonu wciągnie... to się nawet nie obejrzysz.
      Nie ma sprawy.

      Usuń
  4. Świetny szablon ;) Bardzo mi się podoba,a nagłówek genialny ! ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaszokowałaś mnie totalnie, wrażenie niesamowite
    Gratuluję
    Plączę się trochę po sieci, wstąpiłem aby tylko powiedzieć dzień dobry i przytulić na chwilkę do serca.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Cię zatem serdecznie, zwłaszcza że tak rzadko tu zaglądasz. Czuję się przytulona i pozdrawiam chłodno (tak dla ochłody przy upalnej pogodzie)
      Cieszę się, że wygląd przypadł do gustu.

      Usuń
  6. Ojejku! Ale tu pięknie, Zozali!
    Zauroczył mnie art na nagłówku.

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że stworzyłaś nowy szablon. Całkiem ładny. :) Tylko czemu, tak... jak z kołyski? Wiesz, takie typowe róże i błękity... :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio nie umiem się na nic zdecydować i wyszło jak wyszło.

      Usuń
    2. Ale teraz jest dobrze. Biele i szarości są uniwersalne i wyglądają bardzo estetycznie.

      Usuń