sobota, 8 października 2016

Mały niebyt?

Wieki mnie tu nie było. Jakoś tak czas leci piorunem, a u mnie nieco się dzieje. Ogólnie rzeczy dobre i do końca nie ogarniam wszystkiego. Hmm... w sumie to ja się ogarnąć nie mogę od początku roku. A tu koniec roku tuż tuż, matko kochana... No właśnie. Termin egzaminu ze specjalizacji zbliża się sporymi krokami, bo to raptem gdzieś za tydzień będzie. Powinnam panikować, stresować i co tam się jeszcze da. No i najważniejsze siedzieć z nosem w testach... no ale... nie bardzo mam kiedy :). Poza tym, że też nie bardzo mi się chce. Ale odkąd zmieniłam pracę, stałam się optymistką, więc nie ma bata, bym nie zdała. No po prostu nie ma takiej opcji i tyle. Ehh... a później... później mam jeszcze tyle planów. Może w końcu zabiorę się do tego wszystkiego, co odkładałam. Teraz nie muszę się bać o pracę, która na marginesie mi się podoba. Teraz jedyne co mi zostaje, to iść do przodu, no... może czasami nieco poskakać nawet, z radości oczywiście :).
Będzie dobrze, już jest. Teraz po kolei muszę realizować wszystko, na co tylko będę miała ochotę :)

4 komentarze:

  1. I tak trzymać :-) Najważniejszy jest optymizm i uśmiech. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiara czyni cuda, no i optymizm też. :) Trzy mam kciuki aby twoje plany się udały. Cóż, a przy okazji serdecznie zapraszam Cię do mnie i zachęcam do czytania Liliana i tajemnica magicznej Gilardii. Jest to magiczna historia, która może zaskoczyć nie jedną osobę.Odległa nieco magiczna kraina,z której pochodzą, dziwne istoty istnieje naprawdę, a jej odkrycie staje się nieco problematyczne szczególnie dla Liliany, która jako główna bohaterka całego tego zamieszania dozna nie jednego szoku i zaskoczenia. Natomiast życie i jego zakamarki są jeszcze przed nią, a to, co zadecyduje, będzie miało wielki związek z jej przyszłością.Jeżeli lubisz książki fantasy lub te, co z przygodą są za pan brat, ta książka jest dla ciebie. Rozdziały pojawiają się systematycznie, co niedziele, w tej chwili jest ich już 5, ale naprawdę jest już co czytać. Mam też inne książki, więc jak nie ta to może inna ci podpasuje.
    Mam nadzieję, że wpadniesz i Ci się spodoba ^.^
    Pozdrawiam cieplutko i życzę miłego dnia.
    http://piorkiemlili-pomiedzywersami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń